Kendini Sevmekle Baslar Hersey

EGOS Milky Süt Proteinli Durulanmayan Saç Köpüğü

No comments
Egos yıllardır saç jölesinde ailece tek geçtiğimiz bir markadır. Şimdi ise yeni bir ürünüyle aşk yaşamaya başladım. Egos Milky Süt Proteinli Durulanmayan Saç Köpüğü bir harika. Öncesinde başka bir markanın aynı işlevi yapan köpüğünü kullanıyordum. Bana kalırsa Egos bir tık daha önde. Daha az ürünle daha etkili bir sonuç aldım. Kokusu da daha kalıcı. Alın, aldırın! 👌

Denediğim diğer bir EGOS ürünü ise; Egos Wavy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey.
Ben saç şekillendiricileri sadece saçımın ön tutamlarında kullanıyorum, çok düz saçlarım olduğu için onları gözümden uzak tutmak beni rahatlatıyor. Bu sprey de kokusu ve tutuculuğuyla gönlümü fethetti ❤ kışın ortasında deniz kokusunu saçımda taşımak için sabırsızlanıyorum.


No comments :

Post a Comment