Kendini Sevmekle Baslar Hersey

Dr Organic Vitamin E Scar & Stretch Mark Serum

No comments
Bir ihtimal... işe yararsa diye Lila Kutu'dan aldığım Dr Organic Vitamin E Scar & Stretch Mark Serum  yüzümü güldürdü. Leke ve kızarıklık için ne heveslerle aldığım onca ürün fiyasko çıkınca her yazılanana inanamaz hale geldim elbette ki.

Marka HAYVANLARLA DOST,  mis kokulu Ve işe yarıyor, daha ne olsun?
Ben hamilelik sonrası kalan çatlaklarda uyguladım ve etkisini beğendim. Keşke hamilelik esnasında da bu ürünü kullansaymışım da önlemimi alsaymışım demedim değil. Şimdi kullanım alanımı genişletip lekeler üzerinde teste geçeceğim. Onu da beğenirsem ayrıca yazarım.

İçerik :

E vitamini,
Aloe Vera Suyu,
Shea Yağı,
Tatlı Badem Yağı,
Lotus Çiçeği Özü,
Chlorella Özü,
Balmumu,
Kompleks Amino Asit,
Limon Kabuğu Yağı,
Limon Çim Yağı,
Elemi Yağı,
Meyankökü özü
Yeşil Çay



Vaadedilen etki alanları :

Yaralar
Çatlakların azaltılması ve önlenmesi
Son derece kuru cilt koşulları
Gebelik masaj kremi
Güneş sonrası
Lekeli cilt





No comments :

Post a Comment