Kendini Sevmekle Baslar Hersey

ÉEOSE FORTE KAŞ VE KİRPİK BAKIM SERUMU

No comments

Methini sıklıkla okuduğum Éeose Forte Kaş ve Kirpik Serumu'nu kullanmaya başladım. Daha bir hafta oldu, henüz kirpiklerde bir değişiklik farketmedim, ki sopa gibi kirpiklerim olduğundan kesin farkederim :D

Kirpiklerime uyguladıktan sonra kalan ürünü de kaşlarıma sürüyorum ve kaşlarımda canlılık, yoğun parlaklık gözlemledim. Faklı bir şey yapmadığımdan kesinlikle Éeose'den kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bu da bana ekstra ümit verdi, demek ki beslenmeye başladılar.


Éeose Forte Kaş ve Kirpik Serumu güçlendirilmiş formülü ile uzun, gür ve dolgun kirpikler; biçimli, dolgun ve bakımlı kaşlar için 14 günde sonuç almaya başlıyormuşuz. Ben çok umutluyum. Bakalim öncesi sonrası nasıl olacak? ☆

No comments :

Post a Comment