Kendini Sevmekle Baslar Hersey

Dax Supergro SAÇ GÜÇLENDİRİCİ BAKIM YAĞI

No comments



Öncelikle deneyimlemem için bu ürünleri yollayan A&G Firma'sına teşekkür ederim. Dax ürün kataloğu beni baya şaşırttı çünkü ürün yelpazesinin bu kadar geniş olduğunu bilmiyordum. Wax çıkarmak için bile ürünleri varmış. Kullanıyorsanız mutlaka edinin, zor çıktığını biliyorum :)

Dax Supergro bir süredir merakımı çekiyordu. Tamamen organik yağlardan oluşan bu ürün saç derisini ve tellerini tedavi ederek sağlıklı ve hızlı uzamasını sağlıyormuş.

Kokusu inanılmaz güzel, hiç saçlarınızdan çıkmasın isteyeceksiniz ama arındırdığınızda gidiyor. Keşke kalıcı olabilseymiş :D Çok şey mi istiyorum.

Dax Supergro'yu 2 haftadır kullanıyorum 1 ay düzenli kullanım sonunda farkı rahatlıkla gözlemleyebilirmişim. Şimdilik farkettiklerim, saçım daha rahat taranıyor ve kalıcı yumuşaklık hissediliyor. Saçımın normalde ne hızla uzadığını takip etmemiştim, bu nedenle uzatmakdaki hız farkını anlayabileceğimi sanmıyorum. Ama bu denli güzel bir bakım kompleksi kesin etki yapar diye düşünüyorum. Zaten halihazırda Dax Supergro ile ilgili kötü bir şey de kulağıma gelmedi. Hatta samimi arkadaşım kendisinden övgüyle sözeder ;)
Cansız saç tellerini güçlendireceğini umuyor ve kullanmaya devam ediyorum efenim !!!

☆ Tırnaklarım için hemen her kozmetik mağazasında çılgınlar gibi aradığım Dax Sulphur ile de yakında kavuşmayı diliyorum.



☆ Ürünlerin detaylarına www.dax.com.tr ve www.daxmixup.com sitelerinden ulaşabilirsiniz

No comments :

Post a Comment